Кулинарно

вторник, 8 ноември 2011 г.

Малък мъж в кухнята

Никола 7 г.
CUP-A-CAKE


            Плета си аз в блаженно спокойствие на дивана, когато 7 годишния ми домашен любимец (яде, спи, прави бели и играе) ... упс.. когато сина ми нахлу екзалтиран и крещящ "Мамо, мамо! Имаме ли шоколад?"
Установи се, че не му трябва само шоколад а и още куп продукти..за мини кексчета! Играл си човека видео игри да забърква кексчета и.. решил да приложи рецептата на живо.
Ако трябва да съм коректна, придържахме се към съставките от играта, с изключения на набухвателя. Намесата на мама беше само в количеството продукти.

Необходими продукти (за 24 мини кексчета):
2 яйца
2/3 ч.ч. захар
2/3 ч.ч. прясно мляко
1/3 ч.ч. краве масло
1 1/2 ч.ч. бяло брашно
1 бакпулвер
щипка сол
1 ванилия
1/2 ч.ч. шоколади парченца (по желание)

Начин на приготвяне:
Държа да отбележа, че това човече се справи страхотно без почти никаква помощ от моя страна!



Разбийте яйцата до пяна, добавете захарта и разбийте, следват млякото загрято на 30 сек. в микровълнова, разтопеното масло, есенцията, солта и на крайя брашното...а и шоколада!
Напълнете кошничките/формичките и печете за 25 мин. на загрята на 175 градуса фурна. Украсете по въображение..



И след бъркане, бъркане... си ги хапнете.

7 коментара:

  1. Страхотен главен готвач си имаш. :-)
    Да ти е жив и здрав,все така да ти готви ,с много любов и ентусиазъм.
    Сигурна съм ,че по-вкусни мъфинки не си яла....
    Поздрави!
    Краси

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти Краси за милите думи! Права си, че много ми харесаха мъфините :-) нито един не остана! Но май каквото и да беше направил, щеше да ми хареса.. да са ни здравички и да ни радват, другото ще го забъркаме някак си.

    ОтговорИзтриване
  3. С глас и сълзи съм се смяла от радост!Толкова е мил,сладък и невинен,душичка миличка!Благодаря,че сподели с нас това видео,страхотно настроение ми създаде,а детенцето го нацелувай от мен,прекрасен е!И много забавен!
    Дъщеря ми и тя като си готви нещо обича да си представя,че е в кулинарно предаване,защото у нас често гледаме такива.
    Децата са толкова непринудени в тази роля!

    Пожелавам хубава вечер,а за кашника вече съм напълно спокойна и уверена,че ще стане идеален,само му подготви продуктите на младши кулинаря у вас! :))

    ОтговорИзтриване
  4. Еликсир, трогната съм от думите. Кашника е вече във фурната, ще споделя под рецептата ти какво се е получило.
    А малкия е решил, че ще става главен готвач точно заради кулинарните предавания.
    От мен една огромна насрещна прегръдка.

    ОтговорИзтриване
  5. Мамина отмяна;-)
    Много му отива!
    Де да го прихванеше и моето момче този ентусиазъм;-)))
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  6. Поздрави и от мен Мъх и добре дошла. Сега разглеждам блога ти, разкошни снимки! Вярвам, твоето момче ще прихване фотографията със сигурност.

    ОтговорИзтриване